Login
contact

Publieksmonitor

De 'Publieksmonitor' verzamelt (geanonimiseerde) data over de kaartkopers van jouw voorstelling. Deze data is zowel inzichtelijk voor jou als producent, gezelschap, impresariaat of als podium en biedt inzicht voor de aanpak van je marketingstrategie. 

6

NB! Alle onderstaande afbeeldingen van de nieuwe applicatie zijn voorlopige weergaven. Er kunnen nog verschillen zitten tussen de afbeeldingen en de werkelijke applicatie na lancering. Tevens verschilt de werking van DIP per instelling, waardoor overzichten soms net andere informatie kunnen tonen voor jou als gebruiker van een podium, impresariaat of producent / gezelschap. Voor alle instellingen geldt natuurlijk: je ziet alleen informatie over je eigen producties en voorstellingen.

 

De Publieksmonitor biedt per voorstelling inzicht in het publiek dat een kaartje heeft gekocht.

Doordat je inzicht hebt in de leeftijd, het geslacht, de locatie en het bezoekgedrag (bijvoorbeeld; hoe vaak zijn ze al naar jouw podium geweest? En wanneer kwamen ze voor het eerst?) van de kaartkoper, kan je daar sneller op inspelen met je marketingactiviteiten. Ook biedt dit - indien gewenst- de mogelijkheid om gerichter samen te werken met (marketing) collega's bij de producenten, impresariaten of de podia.

De Publieksmonitor houdt ook bij op welk moment er kaarten worden aangeschaft. Zo kun je gelijk de impact van je (nieuwe) marketingactiviteiten monitoren.

Tevens kan je na verloop van tijd - wanneer er steeds meer informatie over bezoekgedrag van jouw voorstellingen wordt opgeslagen - allerlei analyses doen over de verkoop van je voorstellingen en producties. Dit kan op overkoepelend niveau interessant kan zijn voor de totale (marketing)strategie van jouw instelling.

Voor een grotere afbeelding klik hier.

128

Lees hier meer over de koppeling mogelijkheden