Hoe is het nu met het Innovatielab ‘De Publieksmonitor en Predictive AI’? Sinds onze laatste update in januari, hebben we weer mooie stappen gezet. Onze directeur Joep Grooteman en Edsart Udo de Haes van Predictive AI staan stil bij de verrassingen en uitdagingen die ze zijn tegengekomen.
lees verderVoor programmeurs, marketeers, makers én producenten
De Publieksmonitor is de perfecte basis voor data-driven-marketing en –decision-making. Met deze DIP-tool zie je in een oogopslag hoe effectief je campagnes zijn en houd je altijd een vinger aan de pols.
- Publieks- en verkoopdata analyseren en je marketingcampagnes hierop aanpassen
- Dankzij meer inzicht nieuw publiek bereiken en aan je binden
- Programmerings- en marketingstrategieën beter implementeren
- Onderling benchmarken: vergelijk jouw prestaties met die van de rest van Nederland (vanaf maart 2024)
Doe mee met meer dan 100 DIP-gebruikers
Misschien denk je: ik ben al DIP-gebruiker, dan heb ik automatisch toch ook de Publieksmonitor? Niet helemaal. Aansluiting op de Publieksmonitor gaat namelijk via een aparte koppeling met een zogenoemde ‘loader’.
- Werk je met Ovatic, Ticketmatic, Ticketworks, Itix, Tixly of Active Tickets? Top! Daar hebben we namelijk al een loader voor, waardoor we jouw koppeling snel kunnen realiseren.
- Werk je met een ander kaartverkoopsysteem, maar wil je wel aansluiten? Laat het ons weten. We proberen zo spoedig mogelijk alle nodige loaders te ontwikkelen, zodat iedereen de Publieksmonitor kan gebruiken.
Voor de Publieksmonitor geldt: hoe meer koppelingen, hoe meer inzicht in het podiumkunstenpubliek. Inmiddels zijn er meer dan 100 theaters aangesloten. Wil je ook aansluiten? Graag!
meld je aanNog geen DIP-gebruiker?