Login
contact

Eindelijk inzicht in de samenstelling en het gedrag van kaartkopers: het kan met de Publieksmonitor.

plan een demo in
72

Voor programmeurs, marketeers, makers én producenten

De Publieksmonitor is de perfecte basis voor data-driven-marketing en –decision-making. Met deze DIP-tool zie je in een oogopslag hoe effectief je campagnes zijn en houd je altijd een vinger aan de pols.

  • Publieks- en verkoopdata analyseren en je marketingcampagnes hierop aanpassen
  • Dankzij meer inzicht nieuw publiek bereiken en aan je binden
  • Programmerings- en marketingstrategieën beter implementeren
  • Onderling benchmarken: vergelijk jouw prestaties met die van de rest van Nederland (vanaf maart 2024)
video: dit is de Publieksmonitor
Voor programmeurs, marketeers, makers én producenten

Doe mee met meer dan 100 DIP-gebruikers

Misschien denk je: ik ben al DIP-gebruiker, dan heb ik automatisch toch ook de Publieksmonitor? Niet helemaal. Aansluiting op de Publieksmonitor gaat namelijk via een aparte koppeling met een zogenoemde ‘loader’.

  • Werk je met Ovatic, Ticketmatic, Ticketworks, Itix, Tixly of Active Tickets? Top! Daar hebben we namelijk al een loader voor, waardoor we jouw koppeling snel kunnen realiseren.
  • Werk je met een ander kaartverkoopsysteem, maar wil je wel aansluiten? Laat het ons weten. We proberen zo spoedig mogelijk alle nodige loaders te ontwikkelen, zodat iedereen de Publieksmonitor kan gebruiken.

Voor de Publieksmonitor geldt: hoe meer koppelingen, hoe meer inzicht in het podiumkunstenpubliek. Inmiddels zijn er meer dan 100 theaters aangesloten. Wil je ook aansluiten? Graag! 

meld je aan
Doe mee met meer dan 100 DIP-gebruikers

Nog geen DIP-gebruiker? 

De Publieksmonitor wordt mede mogelijk gemaakt door het programma Innovatielabs, dat een impuls geeft aan nieuwe veerkracht in de culturele en creatieve sector. Dit programma wordt uitgevoerd door het Stimuleringsfonds Creatieve Industrie en CLICKNL in opdracht van het ministerie van OCW.