Hoera! De Publieksmonitor is live.
Na hard werken, bouwen en testen presenteren we: de Publieksmonitor. 🥳
Wat is de Publieksmonitor?
Een nieuwe DIP-tool die inzicht geeft in de samenstelling en het gedrag van podiumkunstenpubliek. Hoe oud zijn ze? Waar komen ze vandaan? Hebben ze een voorkeur voor een genre? Het is de perfecte basis voor data-driven-marketing en -decision-making. Zo kun je:
→ Publieks- en verkoopdata analyseren en je marketingcampagnes hierop aanpassen
→ Dankzij meer inzicht nieuw publiek bereiken en aan je binden
​​→ Programmerings- en marketingstrategieën beter implementeren
We zijn ontzettend trots op deze mijlpaal, die mede mogelijk gemaakt is door Innovatielabs. Met dank!
Op dit moment zijn er al 57 theaters aangesloten. Daar zijn we enorm blij mee. Maar voor de Publieksmonitor geldt: hoe meer koppelingen, hoe meer waarde.
Wil je ook aansluiten? Graag!
Wil je eerst meer weten?
Stuur ons gerust een berichtje - vinden we alleen maar leuk.
Of:
- Bekijk de modulepagina
- Bekijk de vorige updates: de Publieksmonitor komt eraan! + sneak preview
Dit project wordt mede mogelijk gemaakt door het programma Innovatielabs, dat een impuls geeft aan nieuwe veerkracht in de culturele en creatieve sector. Dit programma wordt uitgevoerd door het Stimuleringsfonds Creatieve Industrie en CLICKNL in opdracht van het ministerie van OCW.