Op dit moment (22-9-2020) wordt de zaalcapaciteit van enkele bij Get-A-Ticket aangesloten theaters niet correct doorgevoerd naar de DIP applicatie. Dit komt door een administratieve oorzaak. Bij de maatregelen die zijn genomen i.v.m. COVID-19 is bij een deel van deze theaters een oplossing gekozen die niet goed doorkomt in de koppeling. Met als gevolg dat er een onjuiste capaciteit getoond wordt in DIP.
We hebben contact met de leverancier om deze situatie op te lossen. Zodra de capaciteit van deze theaters weer correct binnenkomt in het systeem, laten we je dat weten vanaf deze meldingenpagina. Wij proberen tussentijds ook op deze pagina te vermelden om welke theaters dit gaat, voor nu lijkt dit in elk geval te gaan om Atlas Theater en De Goudse Schouwburg.
Update 7-10-2020: dit probleem speelt bij De Goudse Schouwburg, Munttheater Weert, Schouwburg De Domijnen, Theater de Bussel, Theater de Willem, Cultuur Kwartier Sneek / Theater Sneek, ATLAS Theater en het Hoftheater. De leverancier van deze theaters doet haar best deze maand een oplossing te vinden.
Update 17-12-2020: dit probleem is nog niet opgelost. De leverancier van deze theaters heeft aangegeven haar best te doen dit probleem voor de heropening van de theaters te verhelpen.
Update 04-01-2021: De leverancier heeft laten weten een oplossing te hebben gevonden, de capaciteiten van deze theaters (bij gekoppelde voorstellingen) is weer in orde.