Fase 1 van DIP is live
DIP is live en we geven gegroepeerd toegang tot het nieuwe platform, de eerste 60 organisaties zijn al toegelaten!
Komende weken organisaties gegroepeerd toegang tot DIP
Vorige week is het nieuwe platform live gegaan en inmiddels hebben de eerste 60 organisaties die bij DIP zijn aangesloten, toegang gekregen.
De aankomende weken zullen we steeds meer organisaties gegroepeerd toegang verlenen. DIP brengt de DIP - beheerders hiervan op de hoogte. Als eerste zijn alle producenten en impresariaten aan de beurt omdat zij ervoor zorgen dat producties in DIP komen te staan, de podia volgen daarna. We verwachten dat rond de jaarwisseling alle organisaties toegang hebben tot het nieuwe platform.
DIP-beheerders belangrijke rol binnen jouw organisatie
De toegang tot DIP wordt samen met de beheerder(s) van DIP binnen jouw organisatie geregeld. De beheerder regelt alle accounts en rechten voor het gebruik van DIP binnen jouw organisatie en is altijd op de hoogte van het laatste nieuws rondom DIP. Heb je eigenlijk geen idee wie dit binnen jouw organisatie is of zijn? Ga op onderzoek uit! (dan kan je gelijk checken of jouw organisatie al toegang heeft tot het nieuwe platform :)).
Wat betekent de livegang van Fase 1 voor jouw werkwijze met DIP?
Zoals je weet stappen we niet met alle modules in een keer over naar het nieuwe systeem, maar zal dit gefaseerd gebeuren. In de eerste fase krijg je toegang tot de Verkoopmonitor. In de nieuwe Verkoopmonitor zijn een aantal nieuwe filters toegevoegd. Maar let op: de uitgebreide versie van de Verkoopmonitor zal in Fase 4 opgeleverd worden. Het is belangrijk dat je voorlopig nog voorstellingen en producties invoert in de oude applicatie van Podiumkunst.info en de wekelijkse verkoopstanden mail aanhoudt voor je bedrijfsvoering.
Benieuwd hoe de nieuwe Verkoopmonitor eruit ziet? Bekijk het in deze korte video: