Waarom een expertgroep Marketing?
DIP ontwikkelt momenteel de Publieksmonitor. De Publieksmonitor geeft in een handzaam dashboard data weer die ontzettend waardevol is voor de marketing van zowel podia als producenten.
Binnen DIP worden er afspraken gemaakt welke data op welke manier getoond kan en mag worden. De expertgroep Marketing stelt vast waar behoefte aan is binnen de gehele sector en hoe DIP hier een vertaalslag in kan maken voor de functionaliteiten van de Publieksmonitor.
Wie zitten er in de expertgroep Marketing?
De expertgroep Marketing bestaat uit experts die bij verschillende organisaties werken in de podiumkunstenbranche; zowel theaters, producenten als impresariaten. DIP heeft de groep zorgvuldig samengesteld met een focus op een goed evenwicht in grote versus kleinere partijen, randstedelijke en regionale partijen, podia en bespelers.
Ledenoverzicht
Organisatie | Naam | Functie |
VVTP | Ilona Jonkman | Directie-assistent |
Theater de Meerse Hoofddorp | Anna Eckhardt, Alex van der Heijden | Hoofd Marketing, sr. CRM Marketeer |
Vis a Vis | * | |
Scapino | Michael Vogel | Hoofd Marketing & Communicatie |
Theateralliantie | Joyce Wasterval | Marketing & PR |
NNT | * | |
Spot / SSB Groningen | * | |
Theaterbureau De Mannen | Olivier Schneider | Directie, Marketing Manager, Uitvoerend producent |
Matzer | Jeroen Konings | Marketing & Communicatie |
Bachvereniging | Annelie Bulsing | Hoofd marketing, communicatie & verkoop |
Studio 100 | Maike Winkels | Marketing Manager Live Entertainment |
Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem | * | |
Schouwburg het Park Hoorn en KAF Almere |
Bjorn Uyens |
Commercieel manager |
KAF Almere | Suzanne Boers | Hoofd Marketing |
Stichting DIP | Loes Hoogenboom | Directeur |
De personen van de organisaties waar een * i.p.v. een naam bij vermeld staat, hebben we nog niet persoonlijk gesproken over toestemming van publicatie van naam & functie (AVG).
Heb je een vraag of een bijdrage voor de expertgroep Marketing, stuur ons dan een bericht.