Login
contact

 

Waarom een expertgroep Marketing?

DIP ontwikkelt momenteel de Publieksmonitor. De Publieksmonitor geeft in een handzaam dashboard data weer die ontzettend waardevol is voor de marketing van zowel podia als producenten. 

Binnen DIP worden er afspraken gemaakt welke data op welke manier getoond kan en mag worden. De expertgroep Marketing stelt vast waar behoefte aan is binnen de gehele sector en hoe DIP hier een vertaalslag in kan maken voor de functionaliteiten van de Publieksmonitor.

 

Wie zitten er in de expertgroep Marketing?

De expertgroep Marketing bestaat uit experts die bij verschillende organisaties werken in de podiumkunstenbranche; zowel theaters, producenten als impresariaten. DIP heeft de groep zorgvuldig samengesteld met een focus op een goed evenwicht in grote versus kleinere partijen, randstedelijke en regionale partijen, podia en bespelers.

 

Ledenoverzicht

 

Organisatie  Naam Functie 
VVTP  Ilona Jonkman Directie-assistent
Theater de Meerse Hoofddorp  Anna Eckhardt, Alex van der Heijden Hoofd Marketing, sr. CRM Marketeer
Vis a Vis  *   
Scapino  Michael Vogel Hoofd Marketing & Communicatie
Theateralliantie  Joyce Wasterval Marketing & PR
NNT  *  
Spot / SSB Groningen  *  
Theaterbureau De Mannen  Olivier Schneider Directie, Marketing Manager, Uitvoerend producent
Matzer  Jeroen Konings Marketing & Communicatie
Bachvereniging  Annelie Bulsing Hoofd marketing, communicatie & verkoop
Studio 100  Maike Winkels Marketing Manager Live Entertainment
Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem  *   
Schouwburg het Park Hoorn en KAF Almere

 Bjorn Uyens

Commercieel manager 
KAF Almere  Suzanne Boers Hoofd Marketing
Stichting DIP  Loes Hoogenboom Directeur


 

De personen van de organisaties waar een * i.p.v. een naam bij vermeld staat, hebben we nog niet persoonlijk gesproken over toestemming van publicatie van naam & functie (AVG).

 

Heb je een vraag of een bijdrage voor de expertgroep Marketing, stuur ons dan een bericht.